1

1) Ses tonu: Asla akıldan çıkarılmaması gereken bir detay.
2) Gülerken tek dudağı hareket ettireceksin.
3) Ayakkabın ve dişin her daim temiz olmalı.
4) Yüzünü gece yatmadan önce nemlendiricili sabunla yıka.
5) Bir kızdan; kimseye güvenemiyorum, kimse beni anlamıyor, bütün erkekler aynı, hepiniz aynısınız, bana çok acı çektirdiler senle bir ilişkiye başlamaya çekiniyorum, babamdan bile tiksiniyorum çünkü oda erkek, bende uykusuzluk hastalığı var uyuyamıyorum off... gibi cümleler duyduğunuz anda kaçın ondan.
6) Kızın size eski sevgililerinden bahsetmesine izin vermeyin. Gerekirse tersleyin eski sevgilisinden yakınmasın yeter ki. Yoksa kanka olarak görür sizi.
7) Sizi aldattıysa, terk ettiyse unutun artık. Başka kızlara sarın unutuyorsunuz.
8) Bir kelime etmediğiniz kıza aşık olamazsınız, bu kadar şıpsevdi olmayın. O sadece hoşlanmadır, 1 hafta sonra geçer.
9) Kızla mesajlaşırken asla " seni sıkmıyorum umarım " " saçmaladım ya kusura bakma " tarzında cümleler kurmayın, kendinizi ezdirirsiniz.
10) Kızlara karşı açık olmayın. Gizemli olmalısınız. Ben şöyleyim, ben böyleyim diyerek karakterinizi açığa çıkarmayın mesela bir olay anlatın, kız senin nasıl biri olduğunu ordan anlasın. Kız seni keşfetmek için çaba göstermeli.
11) Buluşmaların suyunu çıkarmayın. Size doymasına izin vermeyin. TV dizileri gibi en heycanlı yerinde bitirin. Kız sizinle bir daha buluşmayı iple çeksin. Her gün buluşmayın bazı günler işim var diyerek reddedin.
12) Ona ihtiyacınız olmadığını, onsuz da yapabileceğinizi belli edebilirseniz eğer, tüm türk kızları sizindir.
13) Genelle ilgi çekmeye çalışan ergen kızlarımız, sizinle konuşurken sürekli "ben çok çirkinim, sivilcelerim var, ben zamanında siyah nokta ilacı filan kullandım gözeneklerim de genişledi offf yha :( , burnum çok büyük çirkinim işte değil mi? diyerek size zorla "aaaa x öyle deme, çok güzelsin" dedirtmeye çalışır. O lafı derseniz bitersiniz abicim. Kim bilir günde kaç erkek ona "güzelsin" diyordur. Çoğu erkek bu tuzağa düşer. Eee senin ne farkın kaldı? Ona beklediği cevabı verme. face'teki bir fotoğrafını atarak "şöyle olsaydı daha iyi olabilirdi" gibisinden eleştir mesela. Veya hiç cevap verme. Konuyu değiştir.
14) Çok güzelsin, çok şekersin gibi liseli iltifatları yapmayın dememe gerek yok sanırım.
15) Fikirlerinizi çekinerek ve özür dileyerek söylemeyin. Dik oturun yada ayakta dik durun ve lafları ağzınızda fazla gevelemeden direkt konuşun.
16) Övgüleri nazikçe kabul edin. Çok çaba ve zaman sarf ederek tamamladığınız projeler hakkında “kim olsa yapardı” gibi şeyler söylemeyin.
17) O bir şeyleri heyecanlı ve seri bir şekilde anlatırken, onun sözünü kesmeden, gözlerinin derinliklerine taaa diplere hafif tebessüm ederek bak. 15 derece eğik açıyla hipnoz ederek.
18) Eski kız arkadaşlarını ulu orta anlatma.
19) Hatun kişinin gözlerinin içine çekinmeden bakabilecek kadar kendine güven ama tehdit oluşturmayacak kadar sakinlik.
20) Hem kaşlarını küçük emrah gibi kaldırırken hem de gülümseyerek 'ne diyeceğimi bilemiyorum' gibisinden bak.
21) Gülerken gözlerini kıs.
22) Kısa kollu t-shirt ya da gömleğin kollarını 2-3 cm kadar geriye kıvırmak.
23) O sana ne kadar bakarsa baksın dönüp bakma.
24) Duş almadan parfüm sıkma.
25) Arada devrik cümleler kurmalısın. Örnek: Çok güzel olmuş saçınız, uyum içersindesiniz bu şık elbisenizle.
26) Tavla, Okey oynamayı iyi bil.

Yorum Gönder

 
Top