0



Polat Alemdar:Efendim kimileri okur öğrenir kimileri yaşar öğrenir. Hayatımda hep birşeyi değiştirmeyi hayal ettim Önce kendimi sonra ailemi sonra çevremi sonra ülkemi.Gördüm ki aslında herşeyim meğer önceden değişmiş kendim değiştirilmişim ismim farklıymış Ailem değiştirilmiş Ailem farklıymış çevrem değiştirilmiş çevrem farklımış.Ve Ülkem çoktan değiştirilmiş dönüştürülmüş kapana kısılmış  ben dünyanın çok yerini gördüm hakim bey çok insan tanıdım ama bizim insan gibisini görmedim bu kadar iyi kalpli bu kadar temiz bu kadar yetenekli bu kadar beceriklii bu kadar saf ve bu kadar akıllı bir millet görmedim ama bu kadar Sömürülen bir milletde görmedim çapları şu bizim Erhanın köyde otlatdığı koyunlar kadar bile değil.
Ama uşaklılarının karşılıklarını iyi  aldıkları gibi uşaklığıda layikiyle yerine getiriyorlar siz bana diyorsunuz ki bunları gör duy anla ama SUS Anlatma ve kabul  değiştirme müdahale etme.Devamını Videoda İzleyebilirsiniz.İyi Seyirler :)


Yorum Gönder

 
Top